ALAMAK!! next year dah 17??

7:00:00 AM


memey rase baru hidup sekejap..tapi,, lagi 51 hari,, dah sah2 umur memey 17 thun.. rase diri ni macam 'budak' lagi..tak leh bayangkan camne laa memey nak urus diri memey ni.. pasni kena laa more independent.. slame ni asyik duk kepit kat celah mak je.. umur 17...hmm..banyak bnda kena lalui kan..

FIRST : exam yg paling pnting-----> spm
2ND : had had to berpisah ngan mmber2 kacip ngam2..yela,, pas spm,,msing2 ikot hala tuju msing2..sdihnye..
3RD : kena sorok lappy..haha.. nk blaja camne kalau nampak je lappy,,trus tutup buku.. holiday ni,, abis masa gtu jer duk ngadap bnda sama..
4TH : stdy macam nk mati laa.. memey harap2 sangat dapat straight a's.. org lain boleh je buat.. tak kan memey tak leh nak buat..kan2..

yang lain2 tu,, memey tinggal dulu..bofie2 dah tak penting dah.<---tak bermakne sayang tu berkurang..huhu..
memey harap,, berkat usaha,,doa n restu kdua dua ibu bapa will make me success..yeah!! chayok2

You Might Also Like

3 pengomen yg comel + kiut + miut