a l0t of congrats to all UPSR candidates

9:12:00 PM


wajib jawab salam tu...haa,, wat adik2 yang bru je dapat result tadi,, akak nak ucap thniah kat korang sume.. x kre laa dapat result cntik ke,, result comot ke,, yang penting korang dah berusaha.. yang x dapat 5a tu,, jangan msuk longkang plak,, akak harap korang lebih berjaya satu hari nnti..

CHAYOK CHAYOK!!



btw,, bagi yg dapat 5a,, akak ucap a lot of congrats sebab dh berjaye oke.. mesty mak bapak korang bngge atas kejayaan korang..kan2.. akak pun trut tumpang gembira.. CAYUNK KORANG.. tapi lepas ni,, jangan lupa diri plak.. dapat 5a bkn bermkna korang akan dapat straight a's in SPM or PMR.. akak bukan ugut or ancam ke ape ke,, tapi akak prnah kenal ngn rmai org yg dapat 5a mse UPSR tapi x dapat straight a's in PMR or SPM... so,, korang kena laa usaha lebih skit oke.. tata,titi,tutu..


You Might Also Like

0 pengomen yg comel + kiut + miut